Sunday, September 14, 2008

will god bless me?

刚从图书馆回来
好饿。。
为了高级数学。。
我连晚餐都skip了。。
他曾经告诉我不可以再这样做
我答应了。。
但今天我又犯了。。
我真的很想把它搞好。。
我要及格!!
我一定要及格!!
我能吗。。
很难。。。

今天心情其实不是很好。。。
我很讨厌今天。。。
想要抹去今天所发生的一切。。

god bless me k??
i neva belif in god will help me in my exam..
but 2day onwards i'll try tuh belif U..
so...pls bless me tat i could score PASS for my add math test 2ml..
i noe U very bz..but juz 1 sub oni...wont take u very long tym~
10q yea~~

No comments: